آخرین اخبار
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۴
فولاد در آتش اشتباهات داوری | نصیرزاده: پنالتی دوم اشتباه بود
بازدید:۳۶۴
صد آنلاین | فولاد خوزستان در بازی برابر آلومینیوم اراک با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد و مدیرعامل این باشگاه به اشتباهات داوری انتقاد کرد.
کد خبر : ۱۲۰۹۱۸

به گزارش صد آنلاین،در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، فولاد خوزستان در یک دیدار جنجالی به مصاف آلومینیوم اراک رفت و با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد. این بازی تحت تأثیر تصمیمات داوری قرار گرفت و مدیرعامل فولاد، هوشنگ نصیرزاده، به انتقادات شدید از عملکرد داور پرداخت. او به خصوص به پنالتی دوم آلومینیوم که منجر به گل سوم این تیم شد، اعتراض داشت و آن را اشتباه خواند.

 


جنجال پنالتی‌ها: اعتراضات فولادی‌ها

در این بازی، داور دو پنالتی به نفع آلومینیوم اعلام کرد. در حالی که پنالتی اول به وضوح قابل قبول بود، نصیرزاده در مورد پنالتی دوم اظهار نظر کرد و گفت: «بازیکن وقتی پایش را ستون قرار می‌دهد، یعنی پا آنجا هست و نباید خطا گرفته شود.» او همچنین به حضور داور در کنار مانیتور VAR اشاره کرد و گفت: «وقتی داور به طرف مانیتور می‌آید، یعنی اتاق VAR به او گفته که پنالتی نیست، اما او دوباره تصمیم به اعلام پنالتی گرفت و این از دید ما اشتباه بود.»

 


نصیرزاده همچنین به فشار روانی و نتیجه‌گیری‌های غیرمنصفانه ناشی از این اشتباهات اشاره کرد و گفت: «وقتی داور پنالتی می‌گیرد و نتیجه را تغییر می‌دهد، خیلی از مسائل به هم می‌ریزد.»

 


بررسی دقیق‌تر پنالتی دوم: دلایل اعتراض مدیرعامل فولاد

هوشنگ نصیرزاده به وضوح به اشتباهات داوری در خصوص پنالتی دوم آلومینیوم تاکید کرد و خاطرنشان کرد که VAR نیز با او هم‌عقیده بود. او افزود: «داور بعد از آن پنالتی شروع کرد به گرفتن خطاهایی به سود ما که شاید درست هم نبود و شاید می‌خواست جبران کند. اما در نهایت این اشتباهات نتیجه را تحت تأثیر قرار داد.»

 


این اظهارات نشان‌دهنده نگرانی‌های جدی در مورد تأثیر تصمیمات داوری بر روند بازی و سرنوشت تیم‌هاست. نصیرزاده به وضوح بیان کرد که اشتباهات داوری می‌تواند عواقب جدی برای تیم‌ها داشته باشد و باید مورد توجه قرار گیرد.

 


شکست 4 بر 2 فولاد خوزستان مقابل آلومینیوم اراک نه تنها به دلیل عملکرد بازیکنان، بلکه به خاطر تصمیمات داوری به ویژه در مورد پنالتی‌ها رقم خورد. این موضوع باعث ایجاد جنجال و حواشی بیشتری در لیگ برتر شد و می‌تواند تأثیرات جدی بر روحیه و عملکرد تیم در ادامه فصل داشته باشد.

 


در نهایت، هواداران و مدیران باشگاه فولاد امیدوارند که مسئولان فدراسیون فوتبال نسبت به این موضوعات حساسیت بیشتری نشان دهند و از تکرار چنین اشتباهاتی جلوگیری کنند.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها